Τον Ιούλιο του 1980 νέες αυξήσεις σημειώθηκαν στις τιμές των αυτοκινήτων. Οι ανατιμήσεις αυτές κυμάνθηκαν γύρω στο 10% - 12%. Το γεγονός αυτό ήρθε να επιβαρύνει την ήδη άσχημη κατάσταση της αγοράς, μετά το διπλασιασμό των φόρων, τον Ιούλιο του 1979. Έτσι μέσα σε ένα μόλις έτος, οι λιανικές τιμές των επιβατικών Ι.Χ γνώρισαν άνοδο της τάξης του 70% - 80%, ακόμα και στις μικρές κατηγορίες χαμηλού κυβισμού. Πάντως, τον Ιούλιο του '80, σε ορισμένες περιπτώσεις μοντέλων μεγαλύτερου κυβισμού , οι αυξήσεις έφτασαν και το 30 ή 40% !
Σημαντική ήταν και η επιβάρυνση στη συντήρηση ενός αυτοκινήτου, ενώ υπολογίζεται ότι στο ίδιο 12μηνο, τα έξοδα κίνησης ήταν αυξημένα κατά 22% (αύξηση τιμής της βενζίνης).
Ενδεικτικό είναι ότι ένα Audi 80 L 1.3, τον Μάιο του 1979, προ διπλασιασμού των φόρων, κόστιζε 499.356 δρχ. Τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, μετά την αύξηση των φόρων, κόστιζε 788.030 δρχ. Έως τον Ιούλιο του 1980 η τιμή του είχε διαμορφωθεί στις 873.561 δρχ, ενώ τον Αύγουστο είχε πλέον 971.150 δρχ.
Β.Α.
© Hellenic Motor History (2017)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου