Όταν ακούμε το όνομα Autobianchi, το μυαλό όλων πάει αυτομάτως στο θρυλικό μικρό A112. Παρόλα αυτά η ιστορία της ξεκινάει πολύ νωρίτερα.
H Autobianchi ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 1955 με μετόχους την εταιρεία κατασκευής ποδηλάτων Bianchi, την Pirelli και τη Fiat.
Είναι άγνωστο πότε ξεκίνησε η παρουσία της στην ελληνική αγορά, πάντως τα αυτοκίνητα της εισάγονταν ήδη τη δεκαετία του '60 (τουλάχιστον από τα μέσα και μετά). Ο παλαιότερος γνωστός εισαγωγέας, σύμφωνα με την έρευνα, είναι η "ΜΟΤΟΡΕΛ" Ε.Π.Ε επί της Λ. Συγγρού 74.
Περιέργως, το 1966 την αντιπροσωπεία ανέλαβε η BMW-Eλλάς Α.Ε., εισαγωγέας των γνωστών γερμανικών αυτοκινήτων, επί της Λ. Συγγρού 226.
Ακολούθησε η "ΩΤΟΠΟΛ", μια επιχείρηση του Ηλία Καμμένου, με έδρα επίσης στη Λ. Συγγρού.
Πριν την παρουσίαση του Α112, η εταιρεία διέθετε τα μικροσκοπικά Bianchina και τα μεγαλύτερα Primula.
Φυσικά, το όνομα της εταιρίας έχει συνδεθεί με το A112.
Τη 1η Νοεμβρίου 1976 την αντιπροσωπεία ανέλαβε η "ΛΑΜΔΑ" Α.Ε, που έφερνε στην χώρα μας και τα Lancia. Εκείνη τη περίοδο η Autobianchi είχε αυξήσει σημαντικά το μερίδιο της στην ελληνική αγορά.
H Autobianchi ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 1955 με μετόχους την εταιρεία κατασκευής ποδηλάτων Bianchi, την Pirelli και τη Fiat.
Είναι άγνωστο πότε ξεκίνησε η παρουσία της στην ελληνική αγορά, πάντως τα αυτοκίνητα της εισάγονταν ήδη τη δεκαετία του '60 (τουλάχιστον από τα μέσα και μετά). Ο παλαιότερος γνωστός εισαγωγέας, σύμφωνα με την έρευνα, είναι η "ΜΟΤΟΡΕΛ" Ε.Π.Ε επί της Λ. Συγγρού 74.
Περιέργως, το 1966 την αντιπροσωπεία ανέλαβε η BMW-Eλλάς Α.Ε., εισαγωγέας των γνωστών γερμανικών αυτοκινήτων, επί της Λ. Συγγρού 226.
Ακολούθησε η "ΩΤΟΠΟΛ", μια επιχείρηση του Ηλία Καμμένου, με έδρα επίσης στη Λ. Συγγρού.
Πριν την παρουσίαση του Α112, η εταιρεία διέθετε τα μικροσκοπικά Bianchina και τα μεγαλύτερα Primula.
Φυσικά, το όνομα της εταιρίας έχει συνδεθεί με το A112.
Τη 1η Νοεμβρίου 1976 την αντιπροσωπεία ανέλαβε η "ΛΑΜΔΑ" Α.Ε, που έφερνε στην χώρα μας και τα Lancia. Εκείνη τη περίοδο η Autobianchi είχε αυξήσει σημαντικά το μερίδιο της στην ελληνική αγορά.
Δυο διαφημιστικές καταχωρήσεις για το Α112. Επάνω, το Νοέμβριο του 1970, στη 1η σειρά του μοντέλου. Κάτω, τον Μάιο του 1978, στη 4η σειρά του. Αποτέλεσε μια από τις δημοφιλέστερες εκδοχές του στην Ελλάδα. Το μικρό Α112 ήταν το μοναδικό μοντέλο στη γκάμα της ιταλικής εταιρείας. Ήταν διαθέσιμο έως, περίπου, τα μέσα της δεκαετίας του '80.
B.A
Έρευνα & αρχείο © Hellenic Motor History
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου