Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

Ελληνικές διαφημίσεις της Ford, τη δεκαετία του '50


Στην Ελλάδα της δεκαετίας του '50, η Ford ήταν μια από τις δημοφιλέστερες εταιρείες. Εκείνη την εποχή τη διάθεση των Ford είχαν αναλάβει δύο επιχειρήσεις. Η "Κοντέλλης Α.Ε" και η "ΣΤΑΚΟΡ Α.Ε", των αδελφών Κορτέση.
Η πρώτη, είχε αναλάβει κατά κανόνα την αντιπροσώπευση των μοντέλων της Ford UK (M. Βρετανία) και της Ford Αμερικής. Η δεύτερη, με τη σειρά της, είχε αναλάβει την Ford Werke (Δυτική Γερμανία) και την Mercury, θυγατρική της Ford Αμερικής. 
Πάντως, δεν έλειψαν οι περιπτώσεις όπου και οι δύο επιχειρήσεις είχαν διαθέσιμη ολόκληρη της γκάμα της Ford, ανεξαρτήτως χώρας κατασκευής. 

Ας δούμε μερικές διαφημιστικές καταχωρήσεις για τα μοντέλα της Ford, εκείνης της περιόδου.



Μάιος 1953. H ΣΤΑΚΟΡ είχε αναλάβει κατά κανόνα την διάθεση των Ford Δ. Γερμανίας, όμως σε αυτή την καταχώρηση προωθεί και όλη την σειρά των βρετανικών μοντέλων (Anglia, Prefect, Consul & Zephyr). 


Φεβρουάριος 1954. Η νέα γενιά Anglia, της Ford UK, μέσα από το δίκτυο της ΣΤΑΚΟΡ.

Απρίλιος 1955. Καταχώρηση του Κοντέλλη για τα Ford Αμερικής, με αναφορά στην διάθεση όλων των ευρωπαϊκών μοντέλων της εταιρείας 
(Γερμανίας & Μ. Βρετανίας)

Ιούνιος 1957. Διαφήμιση για τα βρετανικά μεσαία οικογενειακά Consul, Zephyr & Zodiac.

Απρίλιος 1958. H ΣΤΑΚΟΡ είχε διαθέσιμα στη χώρα μας τα μοντέλα Chambord & Beaulieu, που κατασκευάζονταν από την Simca στο παλιό εργοστάσιο της Ford Γαλλίας, στο Poissy. Η Simca είχε αναλάβει τον έλεγχο του εργοστασίου το 1954. Τα εικονιζόμενα μοντέλα αποτελούσαν τη συνέχεια των Simca Vedette, που βασίστηκαν πάνω στα Ford Vedette. Παρά το γεγονός ότι ως το 1958 η Ford Γαλλίας επισήμως δεν υπήρχε, σε ορισμένες αγορές εξακολούθησαν να πωλούνται μέσα από το δίκτυο της Ford, το όνομα της οποίας είχε μεγαλύτερη απήχηση. Μια από αυτές ήταν και η Ελληνική αγορά. Πιθανότατα τα Ford-Simca έφερνε αποκλειστικά η ΣΤΑΚΟΡ.

Ford Anglia, ΣΤΑΚΟΡ, Ιούλιος 1959

Ford Consul & Zodiac, ΣΤΑΚΟΡ, Ιούλιος 1959

Ford Taunus 17m, Δεκέμβριος 1959





B.A
Αρχείο © Hellenic Motor History


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου