Στα τέλη του 1938 ο αντιπρόσωπος της Nash στην Ελλάδα, Γιώργιος Λαζάνης, παρουσίασε στην εγχώρια αγορά τα νέα μοντέλα της εταιρείας για το 1939. H νέα σειρά αυτοκινήτων Nash βρισκόταν στην κεντρική έκθεση της αντιπροσωπείας από τις 14 Δεκεμβρίου 1938. Εκείνη την εποχή η έδρα της επιχείρησης ήταν στην οδό Δρόση 10, πλησίον της Λεωφ. Αλεξάνδρας.
Στα πλαίσια της διαφημιστικής προβολής των νέων μοντέλων, η αντιπροσωπεία διοργάνωσε μια "παρέλαση" αυτοκινήτων σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας, στις 26 Δεκεμβρίου 1938.
Στις 11 το πρωί τα αυτοκίνητα στάθμευσαν επί της Λεωφόρου Βασ. Αμαλίας, πέριξ του Ζαππείου. Εκεί θα γινόταν επίδειξη των Nash '39 στο κοινό, έως την μία το μεσημέρι οπότε και αποχώρησαν.
Το σλόγκαν της Nash στην Ελλάδα εκείνη τη χρονιά, ήταν "Οι κυρίαρχοι των αποστάσεων". Η προώθηση αφορούσε τα μοντέλα Ambassador Six και Ambassador Eight, με κινητήρα έξι και οκτώ κυλίνδρων αντίστοιχα (στα 3.848 & 4.274 cc). Τα μοντέλα του 1939 είχαν εντελώς νέα σχεδίαση και ήταν διαθέσιμα σε διάφορες παραλλαγές αμαξώματος, όμως είναι άγνωστο αν ήρθαν όλες στην χώρα μας. Πιθανόν οι εισαγωγές στα εξακύλινδρα αυτοκίνητα αφορούσαν και την φθηνότερη έκδοση Lafayette. Η παρακάτω διαφημιστική καταχώρηση του Γ. Λαζάνη είναι από τον Δεκέμβριο του 1938 και εικονίζεται η δίθυρη sedan εκδοχή.
Στα πλαίσια της διαφημιστικής προβολής των νέων μοντέλων, η αντιπροσωπεία διοργάνωσε μια "παρέλαση" αυτοκινήτων σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας, στις 26 Δεκεμβρίου 1938.
Στις 11 το πρωί τα αυτοκίνητα στάθμευσαν επί της Λεωφόρου Βασ. Αμαλίας, πέριξ του Ζαππείου. Εκεί θα γινόταν επίδειξη των Nash '39 στο κοινό, έως την μία το μεσημέρι οπότε και αποχώρησαν.
Το σλόγκαν της Nash στην Ελλάδα εκείνη τη χρονιά, ήταν "Οι κυρίαρχοι των αποστάσεων". Η προώθηση αφορούσε τα μοντέλα Ambassador Six και Ambassador Eight, με κινητήρα έξι και οκτώ κυλίνδρων αντίστοιχα (στα 3.848 & 4.274 cc). Τα μοντέλα του 1939 είχαν εντελώς νέα σχεδίαση και ήταν διαθέσιμα σε διάφορες παραλλαγές αμαξώματος, όμως είναι άγνωστο αν ήρθαν όλες στην χώρα μας. Πιθανόν οι εισαγωγές στα εξακύλινδρα αυτοκίνητα αφορούσαν και την φθηνότερη έκδοση Lafayette. Η παρακάτω διαφημιστική καταχώρηση του Γ. Λαζάνη είναι από τον Δεκέμβριο του 1938 και εικονίζεται η δίθυρη sedan εκδοχή.
B.A
Έρευνα & αρχείο © Hellenic Motor History
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου