Η DeSoto ήταν θυγατρική της Chrysler Corporation. Από τις αρχές της δεκαετία του '30 την αντιπροσωπεία των αμερικάνικων αυτοκινήτων στην χώρα μας είχε αναλάβει η "Βουτσαράς" Α.Ε
Το όνομα ήταν γνωστό στον χώρο της εμπορίας αυτοκινήτων πολλά χρόνια πριν, εφόσον από την δεκαετία του 1910 οι αδελφοί Βουτσαρά είχαν αναλάβει την αντιπροσωπεία των Chevrolet, Buick και Cadillac (General Motors). Στην πορεία ανέλαβαν άλλες αμερικάνικες φίρμες, είτε της General Motors, είτε της Chrysler Corporation. Στην περίπτωση της DeSoto, πήραν την σκυτάλη από την επιχείρηση του Γεώργιου Κλωναρίδη, ο οποίος ήταν προηγουμένως ο επίσημος εισαγωγέας. Η έδρα ήταν αρχικά στην οδό Βουλής 3, αργότερα επί της Λεωφ. Συγγρού 44.
Η καταχώρηση είναι από τον Μάιο του 1934 και προωθεί το DeSoto Airflow. Ήταν η πρώτη χρονιά κυκλοφορίας του μοντέλου, που έμεινε στην παραγωγή έως το 1936, με ορισμένες διαφοροποιήσεις. Χαρακτηριστική ήταν η ιδιαίτερη, αεροδυναμική του σχεδίαση.
O βασικός κινητήρας του Airflow ήταν 6κύλινδρος, 3.957 κυβ. εκατοστών, απόδοσης 100 ίππων στις 3.400 στρ./λεπτό.
To DeSoto Airflow Town Sedan του 1934, που εικονίζεται στην καταχώρηση. Υπήρχε επίσης η έκδοση 4 door Sedan, με 3ο πλευρικό παράθυρο, που επίσης εισήχθη στην Ελλάδα. Είναι άγνωστο αν ήρθαν και οι 2θυρες sedan & coupe εκδόσεις.
Το εσωτερικό του DeSoto Airflow
B.A
Αρχείο Hellenic Motor History ©
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου