To NSU Ro80 παρουσιάστηκε επίσημα στα τέλη του 1967. Το μεγάλο sedan με το αμάξωμα των 4.78 μέτρων, κατάφερε να εντυπωσιάσει του δημοσιογράφους του ειδικού τύπου, με αποτέλεσμα να κερδίσει τον τίτλο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς" 1968. Εκτός από τον αεροδυναμικό σχεδιασμό του, διέθετε Wankel κινητήρα απόδοσης 115 ίππων, ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους του τροχούς, ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τριών σχέσεων και μπροστινή κίνηση, κάτι όχι δεδομένο εκείνη την εποχή.
Δυστυχώς, λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας του κινητήρα, οι πωλήσεις παρέμειναν σε χαμηλά επίπεδα. Πάντως το Ro80 έμεινε στην παραγωγή για μια δεκαετία, έως την άνοιξη του 1977, έστω και σε περιορισμένους αριθμούς.
Στην Ελλάδα το μεγάλο NSU έφτασε με σχετική καθυστέρηση. Η πρεμιέρα έγινε στο ξενοδοχείο Athens Hilton, στις 18 Μαρτίου 1968.
Εκεί, η αντιπροσωπεία "Α. Μανιατόπουλος - Γ. Βαγιωνής" Α.Ε, διοργάνωσε εκδήλωση όπου παρουσιάστηκε το νέο μοντέλο σε εκατό και πλέον προσκεκλημένους.
Το Ro80 δεν ήταν ένα προσιτό αυτοκίνητο. Κόστιζε περισσότερο από μια Mercedes 200 και, κατά συνέπεια, απευθυνόταν σε σχετικά περιορισμένο αγοραστικό κοινό. Στους 4 πρώτους μήνες από την παρουσίασή του στην χώρα μας, είχαν διατεθεί περί τα δέκα αυτοκίνητα.
Ιδιοκτήτρια ενός NSU Ro80 ήταν και η γνωστή ηθοποιός Χριστίνα Σύλβα.
Το NSU Ro80 ήταν ένας σχεδιαστικός θρίαμβος όταν παρουσιάστηκε, τον Οκτώβριο του 1967. Όμως αποδείχθηκε αναξιόπιστο και καθόλου οικονομικό, οδηγώντας την εταιρεία στην καταστροφή. Ήταν το πρώτο γερμανικό αυτοκίνητο που κέρδισε τον τίτλο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς", το 1968.
B.A
Έρευνα & αρχείο Hellenic Motor History ©
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου