Εντός του Μαΐου ίσχυσε η σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων έναντι της πανδημίας του COVID-19, μετά από σχεδόν δύο μήνες.
Μεταξύ των άλλων, ξεκίνησε σταδιακά η λειτουργία των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, ενώ είχε επιτραπεί η ελεύθερη μετακίνηση εντός της περιφέρειας διαμονής.
Η αγορά αυτοκινήτου σημείωσε ελεύθερη πτώση τον Μάρτιο και τον Απρίλιο, με -60.7% και -80.2% αντίστοιχα. Η πορεία αυτή, όπως ήταν λογικό, συνεχίστηκε και τον Μάιο.
Οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων ήταν μειωμένες κατά 67.5%, με συνολικά 4.497 μονάδες από 13.832 μονάδες τον αντίστοιχο μήνα πέρσι.
Στο σύνολο του έτους η μείωση στις πωλήσεις έφτασε το -46.0%. Το πρώτο πεντάμηνο ταξιμομήθηκαν μόλις 28.321 μονάδες, ενώ το ίδιο διάστημα πέρσι οι ταξινομήσεις ανήλθαν στις 52.424 μονάδες.
Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Toyota, με 729 μονάδες (16.2%). Στο διάστημα Ιανουαρίου-Μαΐου, η ιαπωνική εταιρεία πέτυχε 4.328 πωλήσεις (15.3%), έχοντας εξασφαλίσει σημαντική απόσταση ασφαλείας από τον ανταγωνισμό.
Η Peugeot διατήρησε την 2η θέση στο πεντάμηνο, με 2.844 μονάδες (10.0%), ενώ ήρθε 2η και τον Μάιο με 484 πωλήσεις (10.8%). Με σχετικά μικρή διαφορά ακολουθεί στην 3η θέση του έτους η Volkswagen, με 2.567 μονάδες (9.1%), όμως τον Μάιο ήρθε στην 4η θέση, με 383 μονάδες (8.5%). Την 3η θέση τον μήνα που πέρασε κατέλαβε η Opel με 413 μονάδες (9.2%), που όμως βρέθηκε στην 5η θέση της γενικής κατάταξης στο πεντάμηνο.
B.A
© Hellenic Motor History (2020)
Στοιχεία πωλήσεων: ΣΕΑΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου