Στις 26 Μαρτίου 1950, πραγματοποιήθηκε η πρώτη έκθεση αυτοκινήτου στη χώρα μας.
Η διοργάνωση αυτή έγινε στο ξενοδοχείο "Κεντρικόν", με αφορμή το 12ο Πανελλήνιο Αυτοκινητιστικό Συνέδριο. Tα εγκαίνια έγιναν το μεσημέρι εκείνης της ημέρας υπό τον υπουργό Μεταφορών, κ. Ψαρρό.
Στην έκθεση έλαβαν μέρος εισαγωγείς ανταλλακτικών και αυτοκινήτων, με συμμετοχή των Fiat, Ford, Chrysler, Dodge, Fargo, Morris κ.α.
Υπεύθυνος για την εκδήλωση αυτή ήταν ο Οργανισμός Εκθέσεων. Το παρόν έδωσε και η αμερικάνικη αποστολή η οποία εκείνη την εποχή είχε δραστηριότητα στη μεταπολεμική ανασυγκρότηση της χώρας. Σε αυτή περιλαμβάνονταν και οι συγκοινωνίες αλλά και η τεχνική υποστήριξη και εκπαίδευση. Ήδη εκείνη την εποχή (από το 1948) οι Η.Π.Α είχαν βοηθήσει στην λειτουργία της σχολής τεχνικών αυτοκινήτων στη Σιβιτανίδειο Σχολή.
Την περίοδο που έγινε η έκθεση, το εμπόριο αυτοκινήτου στη χώρα μας ήταν ακόμα υπό περιορισμό ενώ τα ιδιωτικά επιβατικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν ήταν λιγότερα από 3.000.
Τα επόμενα χρόνια, με αποκορύφωμα τη δεκαετία του '60, η κύρια διοργάνωση όπου το κοινό θα ερχόταν σε επαφή με το χώρο του αυτοκινήτου, ήταν η Δ.Ε.Θ.
Η διοργάνωση αυτή έγινε στο ξενοδοχείο "Κεντρικόν", με αφορμή το 12ο Πανελλήνιο Αυτοκινητιστικό Συνέδριο. Tα εγκαίνια έγιναν το μεσημέρι εκείνης της ημέρας υπό τον υπουργό Μεταφορών, κ. Ψαρρό.
Στην έκθεση έλαβαν μέρος εισαγωγείς ανταλλακτικών και αυτοκινήτων, με συμμετοχή των Fiat, Ford, Chrysler, Dodge, Fargo, Morris κ.α.
Υπεύθυνος για την εκδήλωση αυτή ήταν ο Οργανισμός Εκθέσεων. Το παρόν έδωσε και η αμερικάνικη αποστολή η οποία εκείνη την εποχή είχε δραστηριότητα στη μεταπολεμική ανασυγκρότηση της χώρας. Σε αυτή περιλαμβάνονταν και οι συγκοινωνίες αλλά και η τεχνική υποστήριξη και εκπαίδευση. Ήδη εκείνη την εποχή (από το 1948) οι Η.Π.Α είχαν βοηθήσει στην λειτουργία της σχολής τεχνικών αυτοκινήτων στη Σιβιτανίδειο Σχολή.
Την περίοδο που έγινε η έκθεση, το εμπόριο αυτοκινήτου στη χώρα μας ήταν ακόμα υπό περιορισμό ενώ τα ιδιωτικά επιβατικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν ήταν λιγότερα από 3.000.
Τα επόμενα χρόνια, με αποκορύφωμα τη δεκαετία του '60, η κύρια διοργάνωση όπου το κοινό θα ερχόταν σε επαφή με το χώρο του αυτοκινήτου, ήταν η Δ.Ε.Θ.
Photo: περίπτερο της ΔΑΜΑΡ Α.Ε , αντιπροσωπείας των Lancia, Wolseley & MG,
στη Δ.Ε.Θ, τη δεκαετία του '60
Β.Α
Έρευνα: Hellenic Motor History
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου