Οι εγκαταστάσεις της G.M. Hellas φιλοξενήθηκαν σε αυτές της "Εμπορικής Αυτοκινήτων", που κατασκευάζονταν παλιότερα τα Mazda (33ο χλμ Εθν. Αθηνών-Λαμίας).
Εκεί συναρμολογούνταν τα Οpel Kadett & Ascona (βεvζίνη & diesel για ταξί), ενώ συναρμολογήθηκαν και κάποια Isuzu Pickup. Η λειτουργία του ξεκίνησε τον Ιούνιο του 1981, ενώ τον Οκτώβριο του1982 υπογράφτηκε τριετής σύμβαση με δυνατότητα ανανέωσης της. Πάντως στα τέλη του 1985 αποφασίστηκε η διακοπή της παραγωγής, που τελικά κρίθηκε ασύμφορη. Αυτό έγινε εξαιτίας της κατάργησης της προνομιακής μεταχείρισης οχημάτων εγχώριας κατασκευής, στα πλαίσια των χωρών της ΕΟΚ, αλλά και της έλλειψης οικονομίας κλίμακας (μικρή αγορά, ανύπαρκτες εξαγωγές κλπ.). Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής αφορούσε το μικρομεσαίο Kadett. Παράλληλα γίνονταν και κάποιες εισαγωγές Opel, ανάλογα με την ζήτηση.
Μέτοχος ήταν η ίδια η Genaral Motors Corporation. Ορισμένα από τα μέρη των αυτοκινήτων προέρχονταν από ντόποιους προμηθευτές, με την εγχώρια προστιθέμενη αξία να κυμαίνεται γύρω στο 30-40%. Η Opel ήταν η πρώτη σε πωλήσεις εταιρία στην Ελλάδα, το 1984 και το 1985. Το τελευταίο έτος λειτουργίας του εργοστασίου (1985) από τα συνολικά 9.483 Opel που διατέθηκαν στη χώρα μας, τα 7.005 ήταν ελληνικής συναρμολόγησης.
Εκεί συναρμολογούνταν τα Οpel Kadett & Ascona (βεvζίνη & diesel για ταξί), ενώ συναρμολογήθηκαν και κάποια Isuzu Pickup. Η λειτουργία του ξεκίνησε τον Ιούνιο του 1981, ενώ τον Οκτώβριο του1982 υπογράφτηκε τριετής σύμβαση με δυνατότητα ανανέωσης της. Πάντως στα τέλη του 1985 αποφασίστηκε η διακοπή της παραγωγής, που τελικά κρίθηκε ασύμφορη. Αυτό έγινε εξαιτίας της κατάργησης της προνομιακής μεταχείρισης οχημάτων εγχώριας κατασκευής, στα πλαίσια των χωρών της ΕΟΚ, αλλά και της έλλειψης οικονομίας κλίμακας (μικρή αγορά, ανύπαρκτες εξαγωγές κλπ.). Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής αφορούσε το μικρομεσαίο Kadett. Παράλληλα γίνονταν και κάποιες εισαγωγές Opel, ανάλογα με την ζήτηση.
Μέτοχος ήταν η ίδια η Genaral Motors Corporation. Ορισμένα από τα μέρη των αυτοκινήτων προέρχονταν από ντόποιους προμηθευτές, με την εγχώρια προστιθέμενη αξία να κυμαίνεται γύρω στο 30-40%. Η Opel ήταν η πρώτη σε πωλήσεις εταιρία στην Ελλάδα, το 1984 και το 1985. Το τελευταίο έτος λειτουργίας του εργοστασίου (1985) από τα συνολικά 9.483 Opel που διατέθηκαν στη χώρα μας, τα 7.005 ήταν ελληνικής συναρμολόγησης.
Μετά την ίδρυση της General Motors Hellas A.B.E.E το 1981, η Opel βρέθηκε στη χώρα μας με ένα δίκτυο αντιπροσώπων κάτω από την ομπρέλα της μητρικής εταιρείας. Όμως, εκτός από τους κατά τόπους επίσημους αντιπροσώπους σε όλη την Ελλάδα, ισχυρό δίκτυο διέθετε και στην Αττική. Παράλληλα με την "ΕΛΦΙΝΚΟ", με την οποία είχε συνδεθεί το όνομα της Opel στη χώρα μας μεταπολεμικά, υπήρχαν ακόμα οι "VITACAR", "Δρόμων", "Τζανάκος" και η, νεοσύστατη τότε, "Dynamotors".
Στη φωτογραφία (πάνω), μια καταχώρηση της G.M Hellas σχετικά με τους επίσημους dealers της Opel, το 1984.
Β.Α
Αρχείο Hellenic Motor History
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου