Στις αρχές Μαρτίου 1953, η Νομισματική Επιτροπή αποφάσισε ότι οι αγοραστές ταξί και αγοραίων αυτοκινήτων, δικαιούνται χρηματοδότηση. Το ύψος αυτής καθορίστηκε στο 70% της αξίας του αυτοκινήτου, ενώ το υπόλοιπο 30% έπρεπε να καταβάλει ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος. Η εξόφληση της χρηματοδότησης θα γινόταν σε 18 μήνες, μέσω έκδοσης γραμματίων, προεξοφλούμενων από τις τράπεζες. Η συγκεκριμένη απόφαση ίσχυε μόνο για τα ταξί και αγοραία που αγοράζονταν με σκοπό την αντικατάσταση των παλιών αυτοκινήτων. Για αυτό τον λόγο, οι τράπεζες έπρεπε να ζητάνε την άδεια αντικαταστάσεως από το υπουργείο Συγκοινωνίας.
Β.Α
© Hellenic Motor History
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου