Στις 28 Ιουλίου 1969 ο υπουργός Συγκοινωνιών, Γιώργος Βαλλής, εξέδωσε υπουργική απόφαση με την οποία τα ταξί της ευρύτερη περιοχής πρωτευούσης θα είχαν ομοιόμορφες ενδείξεις. Ο Γ. Βαλλής είχε αναλάβει τα καθήκοντά του στο υπουργείο ένα μήνα πριν. Τα ταξί των δήμων ή κοινοτήτων Αιγάλεω, Περιστερίου, Αγ. Αναργύρων, Νέας Ιωνίας, Ν. Φιλαδέλφειας, Αγ. Βαρβάρας, Ν. Λιοσίων, Αγ. Παρασκευής, Φιλοθέης, Χολαργού, Παπάγου, Μπραχαμίου, Παλ. Φαλήρου, Πετρουπόλεως, Χαϊδαρίου, Αλίμου και Ηλιουπόλεως θα έφεραν λευκή διακριτική γραμμή, όμοια με αυτά των Αθηνών. Αντίστοιχα, τα ταξί στους δήμους ή τις κοινότητες των Μοσχάτου, Αγ. Ιώαννη Ρέντη, Κορυδαλλού, Νίκαιας και Κερατσινίου θα είχαν κίτρινη διακριτική γραμμή όμοια με αυτά του Πειραιά. Σε κάθε περίπωση, οι πλαϊνές ενδείξεις με την έδρα των οχημάτων θα καταργούνταν. Επίσης, όλα τα Δ.Χ επιβατικά (ταξί ή αγοραία) δεν μπορούσαν να υπερβαίνουν τους 20 φορολ. ίππους, ενώ δεν υπήρχε κατώτατο όριο φορολογικής ισχύος. Με αυτόν τον τρόπο ο υπουργός απέβλεπε στην διευκόλυνση της κυκλοφορίας νέων αυτοκινήτων ταξί.
B.A
Έρευνα Hellenic Motor History © 2020
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου