Μόλις 2.7% άνοδο κατέγραψαν οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων τον Ιούλιο, με 10.874 μονάδες έναντι 10.586 πέρσι. Σε επίπεδο έτους το πρόσημο συνεχίζει να είναι αρνητικό, με -4.8% στο επτάμηνο και συνολικά 65.672 μονάδες από 68.948 το ίδιο διάστημα του 2021.
Η Toyota ήρθε στην πρώτη θέση των πωλήσεων και τον Ιούλιο, με 1.417 μονάδες και μερίδιο αγοράς 13.0%. Την δεύτερη θέση κατέλαβε η Peugeot, που εμφανίστηκε σημαντικά ενισχυμένη με μερίδιο 12.4% και 1.346 μονάδες. Επιπλέον το Peugeot 208 ήταν το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο με 711 μονάδες, σε απόσταση από τον ανταγωνισμό. Η Hyundai τερμάτησε στην τρίτη θέση με 824 μονάδες και 7.6%. Aπό την αρχή του έτους έχουν υπάρξει αρκετές ανακατατάξεις στην γενική κατάταξη και ο Ιούλιος δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Η Toyota έχει εξασφαλίσει την θέση της στην κορυφή, με 9.824 μονάδες στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου και μερίδιο 15.0%. Στην δεύτερη θέση παρέμεινε η Hyundai με 6041 μονάδες και 9.2%. Όμως η πολύ καλή επίδοση της Peugeot επανέφερε την γαλλική εταιρεία στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης, ρίχνοντας την Volkswagen στην τέταρτη θέση για... μια μονάδα διαφορά. Στο επτάμηνο η Peugeot πέτυχε συνολικά 5.057 πωλήσεις έναντι 5.056 της Volkswagen, με μερίδιο και για τις δύο εταιρείες στο 7.7%. Στην πέμπτη θέση παρέμεινε η Opel με 4.017 μονάδες και 6.1%, αυξάνοντας επιπλέον την διαφορά που την χώριζε από την Kia.
Πολύ καλός μήνας αποδείχθηκε ο Ιούλιος για την Renault, μετά από ένα εξάμηνο υποτονικής παρουσίας στην ελληνική αγορά. Οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 678 μονάδες, τερματίζοντας στην έβδομη θέση. Την επίδοση αυτή την χρωστάει στο Clio, που ήταν το δεύτερο σε πωλήσεις μοντέλο τον μήνα που πέρασε, με 630 μονάδες. Στο επτάμηνο η γαλλική εταιρεία κέρδισε δύο θέσεις, ανεβαίνοντας στην 16η θέση, από την 18η που κατείχε τον Ιούνιο. Αντίθετα, η Nissan μετά από δύο μήνες με ικανοποιητικές πωλήσεις, επέστρεψε στα χαμηλά ποσοστά με μόλις 182 μονάδες και μερίδιο 1.7% τον Ιούλιο. Πάντως στο έτος διατήρησε την 11η θέση στην γενική κατάταξη.
Στα επαναφορτιζόμενα οχήματα, τα υβριδικά (PHEV) κάλυψαν τους επτά πρώτους μήνες το 4.8% της εγχώριας αγοράς με 3.162 μονάδες, ενώ τα αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα μόλις το 2.3% με 1.513 μονάδες. Στο σύνολο της αγοράς η δημοφιλέστερη κατηγορία ήταν το segment B με 33.271 μονάδες (50.7%). Οι 16.842 αφορούσαν τα "κλασικά" supermini και οι 16.429 την υποκατηγορία των B-SUV μοντέλων. Τα μικρομεσαία ακολούθησαν με 21.214 μονάδες και μερίδιο 32,3% (segment C). Εδώ υπήρξε καθαρή υπεροχή των SUV, με 14.194 μονάδες έναντι 7.020 στα "κλασικά" hatchback μοντέλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου