H αρχή έγινε τον Απρίλιο του 2017 με σκοπό την καταγραφή στην εξέλιξη της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου και στις συνθήκες που επικρατούσαν και καθόρισαν την πορεία και την διάδοση του αυτοκινήτου στην χώρα μας ανά χρονική περίοδο. Επιπλέον έχει γίνει εκτενής καταγραφή των εισαγωγικών επιχειρήσεων αυτοκινήτου που δραστηριοποιήθηκαν στην Ελλάδα καθώς και στην παρουσία των σημαντικότερων αυτοκινητοβιομηχανιών στην χώρα μας, από την εποχή του μεσοπολέμου έως σήμερα. Αυτό δεν είναι πάντα μια εύκολη υπόθεση, εφόσον ουσιαστικά δεν είχε υπάρξει ανάλογη προσπάθεια στο παρελθόν, τουλάχιστον όχι στην έκταση που επιχειρεί εδώ και σχεδόν έξι χρόνια το Ηellenic Motor History. H καταγραφή οφείλει να είναι όσο το δυνατόν πιο πλήρης και, κυρίως, έγκυρη. Κάτι το οποίο απαιτεί πολλαπλάσιο χρόνο όταν οι "έτοιμες" πηγές είναι από ελάχιστες έως ανύπαρκτες. Όμως αυτό δεν αποτέλεσε εμπόδιο ώστε να ερευνηθούν ακόμα και εποχές άγνωστες από αυτοκινητιστικής άποψης στην χώρα μας, όπως τα χρόνια του μεσοπολέμου ή η πρώτη μεταπολεμική περίοδος. Επιπλέον όλα τα στατιστικά δεδομένα που αφορούν την ελληνική αγορά των τελευταίων δεκαετιών, προέρχονται από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), που τα έχει παραχωρήσει στο Hellenic Motor History, ή άλλες έγκυρες πηγές όπως η Εθνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), ώστε να διασφαλίζεται η αξιοπιστία των στοιχείων στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό.
Κατά την διάρκεια του 2022 μια σειρά από παλιότερες δημοσιεύσεις ανανεώθηκαν και εμπλουτίστηκαν με επιπλέον πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία (αναβαθμισμένοι αναλυτικοί πίνακες πωλήσεων κλπ). Επίσης, εδώ καταγράφονται και οι τρέχουσες εξελίξεις στην εγχώρια (και ευρωπαϊκή) αγορά αυτοκινήτου, σε μηνιαία βάση. Την χρονιά που φεύγει, το Hellenic Motor History πέτυχε 35.200 προβολές έναντι περίπου 30.000 για όλο το 2021. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους αναγνώστες!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου