Το 1939 ευνοήθηκαν στην χώρα μας τα γερμανικά αυτοκίνητα, αν κρίνουμε από την διαφημιστική δραστηριότητα εκείνης της χρονιάς. Αυτό έγινε, προφανώς, χάρη στις συμφωνίες κλήρινγκ μεταξύ των δύο χωρών. Άλλωστε, η Γερμανία ήταν σημαντικός εμπορικός εταίρος εκείνη την περίοδο. Οι εισαγωγές γερμανικών οχημάτων είχαν παρουσιάσει αύξηση ήδη από τα προηγούμενα χρόνια, ενώ η Ελλάδα έκανε σημαντικές εξαγωγές καπνών, αγροτικών και άλλων προϊόντων στην Γερμανία.
H δραστηριότητα των αντιπροσωπειών "πάγωσε" μετά το καλοκαίρι του 1939, οπότε και ξέσπασε ο 2ος Παγκόσμιος Πόλεμος στην Ευρώπη.
Από τις 9 Σεπτεμβρίου αναθεωρήθηκε το σύστημα περιορισμού των εισαγωγών στην Ελλάδα, για όλα τα προϊόντα.
Πλέον θα ίσχυε καθεστώς εκδόσεως ειδικών αδειών εισαγωγής, κάτι που αφορούσε και τα αυτοκίνητα παντός είδους.
Fiat 500 & Fiat 508 C, Ιανουάριος 1939
Γερμανικά αυτοκίνητα Stoewer, Φεβρουάριος 1939
Επιβατικά αυτοκίνητα Steyr (Αυστρία), Μάιος 1939
DKW-Auto Union, Ιούνιος 1939
Opel Kapitän, Ιούνιος 1939
Mercedes 170 V, Ιούνιος 1939
Chevrolet, Ιούλιος 1939
Packard (Η.Π.Α), Ιούλιος 1939
Hanomag 1.3 (Γερμανία), Ιούλιος-Αύγουστος 1939
B.A
Aρχείο © Hellenic Motor History
Η δημοσίευση είναι προϊόν έρευνας του hellenic motor history και δημοσιεύεται αποκλειστικά στο παρόν ιστολόγιο. Απαγορεύεται ρητά η ολική ή μερική αναδημοσίευση και αναπαραγωγή σε οποιοδήποτε ιστοσελίδα ή μέσο κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς προηγουμένως να έχει δοθεί η συγκατάθεση και με τον όρο ότι θα αναφέρεται η πηγή προέλευσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου