"Ford. The Universal Car".
Η αντιπροσωπεία της Ford στην Ελλάδα, διαφήμιζε παραστατικά το "παγκόσμιο αυτοκίνητο", τον Ιούνιο του 1923.
Αναμφίβολα ο Henry Ford εγκαινίασε με νέα εποχή στον χώρο του αυτοκινήτου, με την διαδικασία της μαζικής παραγωγής. Με το "Model T" έβαλε την Αμερική σε τροχούς, όπως επίσης και πολλές άλλες χώρες.
Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η Ford έβαλε και την Ελλάδα σε τροχούς.
Από πολύ νωρίς η εταιρεία είχε αναπτύξει ένα εκτενές δίκτυο. Δίπλα στα επιβατικά, ήταν διαθέσιμα τα φορτηγά και τα βενζινάροτρα (τρακτέρ) Fordson. Tα τελευταία είχαν ιδιαίτερη σημασία σε μια αγροτική χώρα όπως η Ελλάδα.
Έως τα τέλη του 1923, η "H. J. Woodley & Co." είχε δώσει την θέση της κεντρικής αντιπροσωπείας Ford στην "ΑΘΗΝΑ" Α.Ε, μια από τις μεγαλύτερες του χώρου στην Ελλάδα, κατά την διάρκεια του μεσοπολέμου.
Την ίδια εποχή, ο Ιωάννης Κοντέλλης είχε την αντιπροσωπεία στην Μυτιλήνη και τον Πειραιά. Στην Θεσσαλονίκη ήταν η "Σ. Κύρου & Σια", στην οδό Κουντουριώτου 14. Ο Σ. Σταυρόπουλος είχε την αντιπροσωπεία στην Πάτρα, ο Αρ. Σαραφόπουλος στην Καβάλα, ενώ στην Λαμία υπήρχε η "Ι. Παπαλέξης & Σια".
Παράλληλα με την πώληση, υπήρχε πλήρης διάθεση γνήσιων ανταλλακτικών καθώς και δυνατότητα συντήρησης και επισκευής των οχημάτων.
Τα αυτοκίνητα της Ford ήταν πρώτα στην προτίμηση των Ελλήνων αγοραστών για πολλά χρόνια.
B.A
Έρευνα & αρχείο © Hellenic Motor History (2020)