Μειωμένες ήταν οι ταξινομήσεις στα νέα επιβατικά αυτοκίνητα τον Νοέμβριο, με 869.816 μονάδες στην Ε.Ε έναντι 886.918 πέρσι (-1.9%). Από τις τέσσερις μεγάλες αγορές, μόνο η Ισπανία παρουσίασε άνοδο (+6.4%), ενώ αρνητικό πρόσημο είχε η Γαλλία (-12.7%), η Ιταλία (-10.8%) και η Γερμανία (-0.5%). Η αρνητική εικόνα δεν αλλάζει αν προσθέσουμε τις αγορές της Βρετανίας και των χωρών της EFTA, με τον αριθμό ταξινομήσεων τον Νοέμβριο σε 1.055.319 μονάδες από 1.077.092 πέρσι (-2.0%). Στο διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου οι συνολικές ταξινομήσεις σημείωσαν οριακή άνοδο στην Ε.Ε, με 9.726.049 μονάδες από 9.683.853 το ίσιο διάστημα πέρσι (+0.4%). Συγκεντρωτικά, οι αγορές σε Ε.Ε, Βρετανία και EFTA, πέτυχαν άνοδο +0.6% με 11.876.655 μονάδες έναντι 11.801.943 πέρσι.
Tα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) είχαν πτώση τον Νοέμβριο, κυρίως από την αρνητική τους πορεία στην Γαλλία (-24.4%%) και την Γερμανία (-21.8%). Οι ταξινομήσεις τους στην Ε.Ε ανήλθαν σε 130.757 μονάδες από 144.482 πέρσι (-9.5%). Καλύτερη είναι η εικόνα αν συμπεριλάβουμε EFTA και Βρετανία, με μικρή άνοδο +0.9% και 184.697 μονάδες από 183.085 πέρσι. Αυτό οφείλεται κυρίως στην σημαντική άνοδο που είχαν τα BEV στην Βρετανία (+58.4%). Σε επίπεδο έτους οι ταξινομήσεις στα ηλεκτρικά ανήλθαν σε 1.303.686 μονάδες στην Ε.Ε, έναντι 1.377.488 στο ενδεκάμηνο του 2023 (-5.4%). Η πτώση περιορίστηκε στο -1.4% μαζί με τις αγορές της EFTA και της Βρετανίας, με 1.787.600 μονάδες έναντι 1.812.789 πέρσι. Στην Ε.Ε τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατέκτησαν μερίδιο 15.0% τον Νοέμβριο και 13.4% από τις αρχές του έτους. Αρνητική εικόνα και στα plug-in υβριδικά, με 65.826 μονάδες τον Νοέμβριο έναντι 72.176 πέρσι (-8.8%). Σημαντική πτώση είχαν στην Γαλλία (-19.6%), την Ιταλία (-31.4%) και το Βέλγιο (-61.4%). Τα PHEV κατέκτησαν μερίδιο 7.6% τον Νοέμβριο αλλά και στο ενδεκάμηνο του έτους. Αρνητικό πρόσημο εμφάνισαν επίσης σε Ελβετία, Ισλανδία, Νορβηγία (EFTA) και Βρετανία, με συνέπεια αθροιστικά με τις πωλήσεις στην Ε.Ε η πτώση ήταν στο -8.6% με 83.400 μονάδες από 91.244 πέρσι.
Τα υβριδικά αυτοκίνητα (HEV) οδήγησαν την κούρσα για τρίτο συνεχόμενο μήνα, με μερίδιο 33.2% έναντι 27.5% που κατείχαν στην Ε.Ε τον Νοέμβριο του 2023. Οι ταξινομήσεις τους ανήλθαν σε 288.776 μονάδες έναντι 243.706 πέρσι (+18.5%). Στο διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου πέτυχαν άνοδο +19.7% με συνολικά 2.981.518 μονάδες από 2.491.004 στο ενδεκάμηνο πέρσι και ποσοστό 30.65%. Ο αριθμός τους ανεβαίνει σε 3.704.732 μαζί με EFTA και Βρετανία, έναντι 3.121.711 πέρσι (+18.7%). Στην Ελλάδα τα υβριδικά έχουν καταγράψει από τις αρχές του έτους άνοδο +40.3%, με 53.953 μονάδες και ποσοστό 42.0% έναντι 38.450 και 30.5% πέρσι.
Πτώση υπήρξε στα αμιγώς βενζινοκίνητα επιβατικά τον Νοέμβριο, με 266.115 μονάδες στην Ε.Ε από 288.597 πέρσι (-7.8%) και το μερίδιό τους στο 30.6%. Σημαντικές απώλειες είχαν στην Γαλλία (-31.5%) και την Ιταλία (-12.3%). Στην Βρετανία υπήρξε επίσης σημαντική υποχώρηση τον Νοέμβριο (-32.2%), οπότε η συνολική μείωση σε Ε.Ε, EFTA & Βρετανία ήταν στο -12.4%, με 313.214 μονάδες από 357.369 πέρσι. Στο ενδεκάμηνο η πτώση στα αμιγώς βενζινοκίνητα περιορίστηκε στο -4.4% στην Ε.Ε, με 3.277.838 μονάδες έναντι 3.447.645 στο ίδιο διάστημα του 2023. Συνεχίζουν να κατέχουν το μεγαλύτερο ποσοστό σε επίπεδο έτους, όμως μειωμένο στο 33.7% από 35.6% που κατείχαν πέρσι. Οι ταξινομήσεις τους συγκεντρωτικά σε Ε.Ε, EFTA και Βρετανία ανήλθαν σε 3.967.513 μονάδες από 4.247.054 πέρσι (-6.6%). Στην Ελλάδα το ποσοστό τους ήταν μειωμένο στο 36.6% από 42.3% που ήταν πέρσι, με συνολικά 46.973 μονάδες έναντι 53.379 στο ενδεκάμηνο του 2023 (-12.0%). Σταθερά πτωτική πορεία για τα diesel στην Ε.Ε, με 92.180 ταξινομήσεις τον Νοέμβριο σε σχέση με τις 108.867 τον ίδιο μήνα πέρσι (-15.3%) και το ποσοστό τους στο 10.6%. Από τις αρχές του έτους οι ταξινομήσεις τους στην Ε.Ε ανήλθαν σε 1.180.348 μονάδες από 1.328.947 πέρσι (-11.2%), με μερίδιο 12.1%. Στην ελληνική αγορά σημείωσαν θεαματική υποχώρηση, με 9.352 μονάδες από 17.000 πέρσι (-45.0%) και το ποσοστό τους μειωμένο στο 7.3% από 13.5%.