To όνομα της Alfa Romeo αποτελεί για πολλούς έναν θρύλο της αυτοκίνησης. Η ιταλική εταιρεία μετράει πλέον 115 χρόνια ζωής, με πολλές επιτυχίες στους αγώνες αυτοκινήτου αλλά και με μοντέλα δρόμου που έγιναν ποθητά από τους λάτρεις του αυτοκινήτου και σήμερα θεωρούνται κλασικά. Στην Ελλάδα η Alfa Romeo ενίσχυσε την θέση της από τα τέλη της δεκαετίας του '60 και μετά, με περαιτέρω βελτίωση από τα μέσα της δεκαετίας του '70. Την γενική αντιπροσωπεία των ιταλικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα είχε αναλάβει η "ΜΟΤΟΡ ΕΛΛΑΣ" Α.Ε στις αρχές του 1962 και την διατήρησε έως την άνοιξη του 1983. Η επιχείρηση του Φώτη Φωτιάδη ήταν ιδιαίτερα δραστήρια στην προώθηση των μοντέλων της Alfa Romeo, μέσα από διάφορες διαφημιστικές καταχωρήσεις. Οι επιτυχίες της μιλανέζικης φίρμας σε διάφορες εγχώριες διοργανώσεις ράλλυ, αποτελούσαν ένα ισχυρό χαρτί σε επίπεδο marketing. Όμως υπήρχαν πολλά ακόμα στοιχεία να αναδείξει η ελληνική αντιπροσωπεία, όπως τα οδηγικά και τεχνικά χαρακτηριστικά, οι επιδόσεις, η ασφάλεια και η σχεδιαστική φινέτσα. Έτσι, τα αυτοκίνητα της Alfa Romeo απευθύνονταν σε ένα δυναμικό αγοραστικό κοινό και ήδη έως τις αρχές της δεκαετίας του '70 κυκλοφορούσε στους ελληνικούς δρόμους ένας ιδιαίτερα ικανοποιητικός αριθμός από τα αυτοκίνητά της, ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι η τιμή αγοράς τους ξέφευγε από τις δυνατότητες του "μέσου" αγοραστή. Πάντως η παρουσία της μικρομεσαίας Alfasud είχε ως αποτέλεσμα την προσέγγιση ενός ευρύτερου αγοραστικού κοινού κατά την δεκαετία του '70 και σαφώς βοήθησε στην άνοδο των πωλήσεων της Alfa Romeo στην ελληνική αγορά. Η "μικρή" Alfa αποτελούσε ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία της εκείνη την εποχή και ήταν διαθέσιμη με βασικό κινητήρα στα 1.186 cc (8 φορ. ίπποι) απόδοσης 63 ίππων (DIN).
Ακολουθούν μερικές από τις καταχωρήσεις της "ΜΟΤΟΡ ΕΛΛΑΣ" Α.Ε την δεκαετία του '70.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου