Περί τα τέλη του 1938 η Τροχαία Κίνησης, πέρασε στον έλεγχο της Διοικήσεως Πρωτευούσης, υπό τον Κωνσταντίνο Κοτζιά. Αμέσως άρχισε η αναδιοργάνωση του σώματος. Στα πλαίσια αυτά ιδρύθηκε και η Αστυνομική Σχολή Τροχαίας, στην οποία δεκάδες άνδρες του Σώματος εκπαιδεύονταν στην οδήγηση αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας. Άλλη σημαντική ενέργεια, ήταν η τοποθέτηση σήμανσης στους δρόμους, ώστε να ρυθμίζεται καλύτερα η κυκλοφορία των οχημάτων. Έως τις αρχές του 1939 είχε τοποθετηθεί ένας μεγάλος αριθμών τέτοιων πινακίδων. Αρχικά χρησιμοποιήθηκαν στους Αθηναϊκούς δρόμους, δέκα διαφορετικά σήματα ρύθμισης της κυκλοφορίας (φωτογραφία). Τα πέντε αφορούσαν καθοδηγητικές πινακίδες κατεύθυνσης, ενώ τα υπόλοιπα πέντε αφορούσαν την απαγόρευση εισόδου, την απαγόρευση στάσης και στάθμευσης, την δυνατότητα στάθμευσης (P) και την παραχώρηση προτεραιότητας. Αργότερα, την ίδια χρονιά, έγινε και διαγράμμιση οδοστρώματος για την διέλευση των πεζών (διαβάσεις), σε ορισμένα σημεία του κέντρου.
Οι πινακίδες ρύθμισης της κυκλοφορίας που χρησιμοποιήθηκαν στην Αθήνα,
στα τέλη της δεκαετίας του '30.
Mια από τις πρώτες πινακίδες, τοποθετημένη σε δρόμο της πρωτεύουσας
(φωτορεπορτάζ, εφημερίδα "Χρόνος" 9/1/1939)
Β.Α
Έρευνα & αρχείο: Hellenic Motor History
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου