Το Fiat 132 είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο του 1972, κατά την διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
To 1974 το μοντέλο δέχτηκε μια μικρή αισθητική ανανέωση και ορισμένες βελτιώσεις. Το 1977 ανανεώθηκε εκτενώς, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
Το 132 Manager, όπως ονομάστηκε, παρουσιάστηκε επίσημα στην χώρα μας στις 10 Σεπτεμβρίου 1977.
H εκδήλωση της παρουσίασης έγινε στο Κλαμπ της Εκάλης, από την "Τρακτελλάς" Α.Ε, αντιπροσωπεία των ιταλικών αυτοκινήτων εκείνη την εποχή.
Εκεί βρέθηκαν περισσότερα από 400 άτομα, μεταξύ των οποίων εκπρόσωποι του Τύπου, καθώς και άνθρωποι από τον χώρο του εμπορίου και της βιομηχανίας. Στην δεξίωση παραβρέθηκε και ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Αλέξανδρος Παπαδόγγονας.
Πάντως δεν έλειψαν τα απρόοπτα, εφόσον κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ξέσπασε φθινοπωρινή καταιγίδα. Επιπλέον, μια βλάβη στο δίκτυο της Δ.Ε.Η που προήλθε από κεραυνό, βύθισε το Κλαμπ στο σκοτάδι, με αποτέλεσμα οι καλεσμένοι να διασκεδάζουν "υπό το φως των κεριών" και με τη βοήθεια των προβολέων από τα αυτοκίνητα που ήταν εκεί. Παρά το πείσμα του καιρού, την υγρασία και τις αντιξοότητες, η εκδήλωση συνεχίστηκε και η παρουσίαση του ιταλικού αυτοκινήτου έγινε, όπως άλλωστε και η δεξίωση.
Το 132 ήταν διαθέσιμο στην Ελλάδα με τον κινητήρα των 1.585 κυβ. εκατοστών, 98 ίππων (1.6 "Manager" & "Top Manager") και τον κινητήρα των 1.998 κυβ. εκατοστών, 112 ίππων (2.0 "Top Manager").
B.A
Έρευνα & αρχείο © Hellenic Motor History
δεν ειχε και καλη εμπορικη πορεια στην εληνικη αγορα .
ΑπάντησηΔιαγραφή