Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

Ελληνική διαφήμιση της Erskine, το 1930

 


H Erskine ήταν δημιούργημα του Albert Russel Erskine, Προέδρου της Studebaker από το 1915 έως το 1933. Η παραγωγή των αυτοκινήτων Erskine διήρκησε από το 1927 έως το 1930. Η φίρμα ήρθε να καλύψει το κενό στην γκάμα της Studebaker, όσον αφορά την κατηγορία μοντέλων χαμηλού κόστους. Αρχικά η σχεδιάση και οι διαστάσεις των Erskine παρέπεμπαν σε ευρωπαϊκά αυτοκίνητα, στοχεύοντας ξεκάθαρα στις ευρωπαϊκές αγορές. Λίγο αργότερα απέκτησαν μεγαλύτερο σε διαστάσεις αμάξωμα. Αντίθετα από τα Studebaker, τα Erskine ήταν διαθέσιμα αποκλειστικά με εξακύλινδρους κινητήρες, ως τα "οικονομικά" μοντέλα της εταιρείας. 

Τα Erskine ήταν διαθέσιμα και στην Ελλάδα μέσα από το δίκτυο της Studebaker, η οποία είχε ήδη αξιόλογη παρουσία. Η εικονιζόμενη καταχώρηση είναι από τον Φεβρουάριο του 1930, λίγο πριν την κατάργηση της φίρμας, τον Μάιο της ίδιας χρονιάς. Χαρακτηριστική είναι η απουσία του ονόματος της Studebaker (εκτός από μια αναφορά στο κείμενο), κάτι που δεν ίσχυε σε παλαιότερες καταχωρήσεις για τα μοντέλα της Erskine. Κεντρική αντιπροσωπεία εκείνη την εποχή ήταν η "Βασιλειάδης & Θεοφανίδης", με έδρα στην οδό Πατησίων 49. Στην Θεσσαλονίκη αντιπρόσωπος ήταν ο Ροβέρτος Μ. Ασσαέλ ("Ανώνυμος Αμερικάνικη Εταιρεία Πωλήσεως Αυτοκινήτων"), επί της οδού Τσιμισκή 53. 





B.A
Έρευνα & αρχείο  © Hellenic Motor History (2020)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου