Πέμπτη 20 Μαΐου 2021

Απρίλιος 2021. Oι πωλήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

 


Αύξηση κατά 319.0% κατέγραψαν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, τον Απρίλιο. Το ποσοστό αυτό δείχνει εντυπωσιακό, όμως πρέπει να ληφθεί υπόψη η εξαιρετικά χαμηλή επίδοση του περσινού Απριλίου. Ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι η αγορά κινήθηκε πάνω από τις 10.000 μονάδες, για πρώτη φορά από τον Ιούλιο του 2019. 

Συγκεκριμένα, τον Απρίλιο ταξινομήθηκαν συνολικά 10.198 αυτοκίνητα έναντι 2.434 πέρσι. Κατά συνέπεια, το τετράμηνο του 2021 σημειώθηκε άνοδος κατά 41.2%, με συνολικά 33.637 μονάδες έναντι 23.824 το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Πάντως η επίδοση αυτή υπολείπεται κατά 12.8% σε σχέση με το πρώτο τετράμηνο του 2019, που οι πωλήσεις ανήλθαν σε 38.592 αυτοκίνητα. 

Ο Απρίλιος δεν επιφύλαξε ιδιαίτερες εκπλήξεις. H Toyota συνέχισε να οδηγεί την κούρσα, με ποσοστό 12.4% και 1.262 μονάδες. H Peugeot ακολούθησε στην 2η θέση με μικρή διαφορά. Η γαλλική εταιρεία πέτυχε ποσοστό 12.0% και 1.221 μονάδες, συνεχίζοντας την εξαιρετική της πορεία στην εγχώρια αγορά. Πολύ καλός μήνας ήταν ο Απρίλιος για την Hyundai, που κατάφερε να αυξήσει σημαντικά το ποσοστό της, με 11.7% από 8.8% που πέτυχε τον περασμένο Μάρτιο, ενώ το Απρίλιο του 2020 το μερίδιο της ήταν στο 6.7%. Οι πωλήσεις της Hyundai σε απόλυτα νούμερα ανήλθαν σε 1.193 μονάδες, επίδοση που βοήθησε να αυξήσει την διαφορά της από τον ανταγωνισμό στη κατάταξη του τετραμήνου. 

Όπως είχε τονιστεί στη αναφορά των πωλήσεων του Μαρτίου, με βάση την μέχρι τώρα εικόνα της αγοράς, οι ανακατατάξεις πρέπει να θεωρούνται δεδομένες. Η Hyundai κατέκτησε την 3η θέση τον Μάρτιο, ενώ τον Φεβρουάριο βρισκόταν στην 5η θέση. Όμως η διαφορά της από την 4η σε πωλήσεις Volkswagen δεν τις εξασφάλιζε την παραμονή της στην τριάδα στην κατάταξη του έτους. Εάν η κορεάτικη φίρμα συνεχίσει να έχει την ίδια δυναμική τους αμέσως επόμενους μήνες είναι πολύ πιθανόν πως θα διατηρήσει την θέση της. Οι Volkswagen και Opel κατέκτησαν το ίδιο ποσοστό τον Μάρτιο (6.6%), με την μεταξύ τους διαφορά στο τρίμηνο να είναι ελάχιστη, με 7 μονάδες υπέρ της Volkswagen που τερμάτησε στην 4η θέση. Ο Απρίλιος αποδείχθηκε θετικός για την Opel, που πέρασε από την 5η στην 4η θέση, με 736 μονάδες (7.2%) έναντι 631 (6.2%) για την Volkswagen. H τελευταία μπορεί να έχασε μια θέση, όμως η διαφορά με την Opel συνεχίζει να είναι μικρή, οπότε η μάχη εξακολουθεί να είναι αμφίρροπη. 


Hyundai i10

Οι Citroen, Suzuki και Mercedes διατήρησαν την θέση τους στο έτος, με την μεταξύ τους διαφορά να παραμένει μικρή. Mε 544 πωλήσεις, η Mercedes προηγήθηκε τον Απρίλιο έναντι της Citroen (520) και της Suzuki (518), ενώ στο τετράμηνο παρέμεινε στην 8η θέση με διαφορά μόλις δύο μονάδων από την ιαπωνική εταιρεία! 

Αντίθετα, η BMW κινήθηκε ανοδικά και βρέθηκε στην 9η θέση από την 11η που κατείχε τον Μάρτιο. Η γερμανική premium φίρμα πέτυχε 414 πωλήσεις τον Απρίλιο και άφησε πίσω τις Nissan & Ford. H πρώτη βρέθηκε στην 10η θέση της γενικής κατάταξης (από 9η), ενώ η δεύτερη είναι πλέον εκτός της πρώτης δεκάδας. Η μεταξύ τους διαφορά δεν είναι μεγάλη, όμως το πρόβλημα της Ford δεν είναι μόνο αν θα ανακτήσει το χαμένο έδαφος από τις BMW & Nissan, αλλά να μην έχει επιπλέον απώλειες από την Kia Motors που ακολουθεί σε πόσταση αναπνοής. 





 
 







Β.Α
 Hellenic Motor History © (2021)
Στοιχεία πωλήσεων:ΣΕΑΑ 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου