H BMW, έως τις αρχές τις δεκαετίας του '60 διέθετε μια περιορισμένη γκάμα μοντέλων. Στη χώρα μας, ενδιαφέρον παρουσίαζε ουσιαστικά μόνο το μικρό δίπορτο "700".
Αρχικά, γενική αντιπροσωπεία των γερμανικών αυτοκινήτων ήταν η ΒΙΤΕΜ Α.Ε, με έδρα στη Λεωφ. Συγγρού 27.
Στις 15 Μαρτίου 1962 αναλαμβάνει η "Στρατής Μ. Σφακιανάκης". Ο Στρατής ήταν ένας από τους γνωστούς αδελφούς Σφακιανάκη, με δραστηριότητα και στο χώρο της κατασκευής αμαξωμάτων (λεωφορεία κλπ). Ο ίδιος απεβίωσε τον Ιούνιο του 1962, όμως την επιχείρηση ανέλαβε ο αδελφός του Νικόλαος.
Η έδρα της επιχείρησης ήταν στη Λεωφ. Αμαλίας 26.
Με τη νέα σειρά μοντέλων, σταδιακά οι πωλήσεις της εταιρίας στη χώρα μας θα γνωρίσουν ανοδική πορεία, από το 1963.
Είναι η χρονιά, που η αντιπροσωπεία θα αλλάξει εκ νέου. Με απόφαση του γερμανικού εργοστασίου, από τις 28 Νοεμβρίου 1963, ανέλαβε επισήμως η BMW-ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
Η έδρα βρισκόταν στη Λεωφ. Συγγρού 226 και παρέμεινε εκεί έως τη δεκαετία του '70 (πλέον με την επωνυμία BMW-BIOTA A.E).
Στην Ελλάδα, εκτός από την επιτυχημένη εμπορική πορεία, εκείνη την εποχή η BMW έγραψε ιστορία στις πίστες με τις θρυλικές "2002".
Με την είσοδο του 1976, η αντιπροσωπεία είχε αλλάξει χέρια. Τη διάθεση των BMW ανέλαβε η Intercar Α.Ε, αυτή τη φορά στη Λεωφ. Συγγρού 236.
Εκείνη την περίοδο, η εταιρία διέθετε ένα νέο μοντέλο, που έμελλε να γίνει status symbol στην ελληνική αγορά. Τη "σειρά 3", με βασικό κινητήρα στα 1.600 κ.εκ.
Η δεύτερη γενιά του μοντέλου, βοήθησε την εταιρία να διατηρήσει υψηλές πωλήσεις, κατά τη δεκαετία του '80. Σε μια περίοδο που η φορολογία των αυτοκινήτων ήταν δυσβάσταχτη, η "316" αποτελούσε μια σίγουρη επένδυση σε 4 τροχούς. Έτσι, το 1985 το μερίδιο της BMW στην εγχώρια αγορά, πλησιάζε το 3.0% με συνολικά 2.322 μονάδες. Το 64% των πωλήσεων αφορούσαν τη "μικρή" 3άρα στους 11 φορολογήσιμους ίππους. Το 1988, το μερίδιο της άγγιξε το 3.1% με 1.773 πωλήσεις. Ήδη, ως τότε, η έδρα της Intercar είχε μεταφερθεί επί της Λεωφ. Βουλιαγμένης 423.
Η γερμανική φίρμα είχε χτίσει ισχυρούς δεσμούς με το ελληνικό κοινό. Στις αρχές της δεκαετίας του '90, με τη μείωση της φορολογίας και τα οικονομικά κίνητρα για την απόσυρση των παλιών αυτοκινήτων, οι πωλήσεις φτάνουν σε επίπεδα ρεκόρ. Το 1992, με όπλο τη νέα γενιά της "σειράς 3", η BMW πετυχαίνει μερίδιο κοντά στο 4.4% με 8.711 μονάδες και έρχεται στη 10η θεση της κατάταξης.
To 2003 η BMW παίρνει τον έλεγχο με την ίδρυση της θυγατρικής BMW Hellas A.E, υπεύθυνη και για τα αυτοκίνητα Mini, καθώς και τις μοτοσυκλέτες της εταιρίας (BMW Motorrad). H γκάμα της εταιρίας επεκτάθηκε σε νέες κατηγορίες ("σειρά 1", εκτός δρόμου μοντέλα κλπ) και η παρουσία της στην Ελλάδα παραμένει ισχυρή έως σήμερα, παρά το δυσμενές κλίμα που επικρατεί τα τελευταία χρόνια.
Το 2016 ήρθε στην 8η θέση, με ποσοστό 4.9% και συνολικές πωλήσεις 3.843 αυτοκινήτων.
Νέα αντιπροσωπεία BMW, Intercar, Φεβρουάριος 1976
BMW 316 πρώτης γενιάς (Ε21).
BMW 316 δεύτερης γενιάς (Ε30). Το status symbol της ελληνικής αγοράς των 80s, διαθέσιμο σε 2θυρο και 4θυρο αμάξωμα.
Β.Α
Στοιχεία πωλήσεων: ΣΕΑΑ
Έρευνα και αρχείο: Hellenic Motor History