Θετικός απολογισμός για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου και τον Σεπτέμβριο, με τις ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στο +32.5% και 11.401 μονάδες από 8.606 τον ίδιο μήνα πέρσι. Στους εννέα πρώτους μήνες του έτους οι ταξινομήσεις ανήλθαν σε συνολικά 104.510 νέα επιβατικά αυτοκίνητα, έναντι 82.936 το αντίστοιχο διάστημα πέρσι (+26.0%). Η επίδοση αυτή προσεγγίζει τις συνολικές πωλήσεις για όλο το 2022, που ανήλθαν σε 105.283 μονάδες.
Στην κορυφή βρέθηκε τον Σεπτέμβριο η Toyota με 1.535 μονάδες και ποσοστό 13.5%. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε η Peugeot με 995 μονάδες και 8.7% ενώ η Citroen ακολούθησε με μικρή διαφορά στην τρίτη θέση με 933 μονάδες και 8.2%. Να σημειωθεί ότι ο ΣΕΑΑ τοποθετεί στην δεύτερη θέση τις Citroen/DS, λαμβάνοντας υπόψη συγκεντρωτικά τις πωλήσεις των δύο εταιρειών (1.028 μονάδες). Η Hyundai ήρθε στην τέταρτη θέση με 782 μονάδες και 6.9% Άλμα για την BMW, που τον Σεπτέμβριο πέτυχε την καλύτερη επίδοση από την αρχή του έτους και βρέθηκε στην πέμπτη θέση με 717 μονάδες και ποσοστό 6.3%. Στην έκτη θέση ήρθε η Suzuki, με ποσοστό 6.2% και 708 μονάδες. H Opel παρουσίασε μια απλώς ικανοποιητική επίδοση, που την έφερε στην έβδομη θέση με 655 μονάδες και 5.7%. Την χαμηλότερη επίδοση για φέτος κατέγραψε η Volkswagen τον Σεπτέμβριο στην χώρα μας, με 456 μονάδες και 4.0%, τερματίζοντας στην όγδοη θέση. Η Fiat κινήθηκε σε χαλαρούς ρυθμούς, μετά από ένα εξαιρετικό δίμηνο (Ιούλιος-Αύγουστος). Οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 438 μονάδες με μερίδιο 3.8% και ήρθε στην ένατη θέση της κατάταξης για τον Σεπτέμβριο. Την πρώτη δεκάδα του μήνα συμπλήρωσε η Kia, που πέτυχε 418 πωλήσεις με ποσοστό 3.7%.
Το Toyota Yaris ήταν το best seller της εγχώριας αγοράς τον Σεπτέμβριο, με 667 μονάδες. Στο σύνολο του έτους τον τίτλο του best seller διατηρεί το Opel Corsa, με συνολικά 5.380 μονάδες στο διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου. Η Toyota έχει αποκτήσει ασφαλές προβάδισμα στο εννιάμηνο του έτους, με ποσοστό 13.0% και 13.633 μονάδες. Η Opel διατήρησε την δεύτερη θέση, όμως η υποχώρηση που σημείωσε τους δύο τελευταίους μήνες έχει μειώσει αισθητά την διαφορά από την Peugeot. Η γαλλική εταιρεία κινείται σταθερά σε υψηλά επίπεδα και βρίσκεται στην τρίτη θέση της ελληνικής αγοράς, με 8.758 μονάδες και μερίδιο 8.4%. Σταθερή πορεία έχει επιδείξει και η Hyundai, που κατέκτησε την τέταρτη θέση στους εννέα πρώτους μήνες με 7.495 μονάδες και 7.2%. Ιδιαίτερα θετική εικόνα παρουσιάζει η Citroen, που συμπλήρωσε την πρώτη πεντάδα στην γενική κατάταξη, με 7.187 μονάδες και 6.9%. Η Volkswagen ήρθε στην έκτη θέση με 6.776 μονάδες (6.5%) ενώ στην έβδομη θέση τερμάτισε η Suzuki με 5.072 μονάδες (4.9%). Οι καλές πωλήσεις του Σεπτεμβρίου έδωσαν "αέρα" στην ιαπωνική φίρμα έναντι της Kia, η οποία είχε μια μέτρια επίδοση και έμεινε πίσω στην κατάταξη του έτους, τερματίζοντας στην όγδοη θέση με 4.885 μονάδες (4.7%). Η μεταξύ τους διαφορά δεν είναι μεγάλη, που σημαίνει ότι η μάχη των δυο εταιρειών δεν έχει κριθεί ακόμα. H Fiat ακολουθεί σε μικρή απόσταση στην ένατη θέση με 4.738 μονάδες (4.5%), όμως θα πρέπει να διατηρήσει τουλάχιστον ένα μέρος από την δυναμική που ανέπτυξε το καλοκαίρι ώστε να έχει ελπίδες να ανταγωνιστεί στα ίσια τις Suzuki και Kia έως το τέλος της χρονιάς. Η BMW βρέθηκε στην δέκατη θέση με 4.104 μονάδες και ποσοστό 3.9%.
Να σημειωθεί ότι η νεοσύστατη στην χώρα μας MG, πέτυχε τον Σεπτέμβριο 179 πωλήσεις με ποσοστό 1.6%. Η συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων αφορούσε το μοντέλο MG ZS, με 117 μονάδες. To segment B παραμένει η δημοφιλέστερη κατηγορία στην Ελλάδα, με 55.124 μονάδες στο διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου και το 52.75% της αγοράς. Από το σύνολο, οι 28.590 αφορούν τα supermini κλασικού τύπου (hatchback) και οι 26.534 τα B-SUV. Οι SUV προτάσεις όλων των κατηγοριών κατέκτησαν το 54.1% της ελληνικής αγοράς, με 56.529 μονάδες. Τα τρία πρώτα σε πωλήσεις SUV ήταν τα Toyota Yaris Cross (3.752), Peugeot 2008 (2.234) και Volkswagen T-Roc (2.165).