Η σημαντική μείωση της φορολογικής επιβάρυνσης για τα οχήματα αντιρυπαντικής τεχνολογίας, με καταλύτη, οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων νέων Ι.Χ, επιβατικών κατά 35%.
Συνολικά 115.314 νέα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν στη χώρα μας το 1990, έναντι 85.645 τη προηγούμενη χρονιά (1989). Ήταν η πρώτη φορά μετά το 1978, που η εγχώρια αγορά υπερέβαινε τις 100.000 μονάδες, ενώ η Ελλάδα έμπαινε στην εποχή των καταλυτικών αυτοκινήτων.
Στη πρώτη θέση των πωλήσεων βρέθηκε η Nissan, με τις επιδόσεις της ελαφρώς πάνω από τις 14.000 μονάδες. Η Toyota ήρθε στη 2η θέση και η Fiat 3η.
Aναλυτικά, οι 10 πρώτες σε πωλήσεις εταιρίες στην Ελλάδα. 25 χρόνια πριν, ήταν οι εξής:
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ – ΕΛΛΑΔΑ 1990
| ||
Α/Α
|
ΕΤΑΙΡΙΑ
|
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
|
1
|
NISSAN
|
14.026
|
2
|
TOYOTA
|
11.216
|
3
|
FIAT
|
9.612
|
4
|
OPEL
|
6.871
|
5
|
LADA
|
6.566
|
6
|
VOLKSWAGEN
|
6.361
|
7
|
SEAT
|
6.132
|
8
|
RENAULT
|
5.867
|
9
|
SUZUKI
|
5.295
|
10
|
MAZDA
|
5.263
|
H Nissan κατέκτησε την κορυφή το 1990 στην Ελλάδα, με μερίδιο 12.1%, κυρίως χάρη στο Sunny στην καταλυτική του, πλέον, έκδοση.
Στη 2η θέση κατετάγη η Toyota, το 1990. Nissan & Toyota κυριάρχησαν στην ελληνική αγορά εκείνη τη χρονιά. Ήταν οι μοναδικές εταιρίες που πέτυχαν πωλήσεις άνω των 10 χιλιάδων μονάδων. (φωτό: Toyota Starlet)
Το 1990, η Fiat βρέθηκε στη 3η θέση, αυξάνοντας σημαντικά τις πωλήσεις της σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Σημαντικό μερίδιο της επιτυχίας έφερε το ανανεωμένο Uno, στις καταλυτικές εκδόσεις του (φωτό).
B.A
© Hellenic Motor History
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου