Τον Ιούλιο του 1968 οι Έλληνες δημοσιογράφοι εντόπισαν στον χώρο στάθμευσης του ξενοδοχείου Χίλτον, στην Αθήνα, δύο αυτοκίνητα "αγνώστου" ταυτότητας. Βέβαια, μπορεί τα αυτοκίνητα αυτά να μην είχαν κάποιο σήμα ή ένδειξη που να φανερώνει την μάρκα, όμως ήταν ήδη γνωστό ότι αφορούσε το νέο μοντέλο της NSU, η παρουσίαση του οποίου είχε προγραμματιστεί να γίνει στις αρχές του 1969.
Η γερμανική εταιρεία βρισκόταν ακόμα στο στάδιο των δοκιμών, στα πλαίσια των οποίων βρέθηκαν τα δύο αυτοκίνητα στην χώρα μας.
Το γεγονός αυτό φαίνεται ότι δεν άφησε αδιάφορο τον Αθηναϊκό Τύπο. Το παραπάνω φωτορεπορτάζ δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Βραδυνή", στις 24 Ιουλίου 1968. Υπήρξαν ανάλογα δημοσιεύματα και σε άλλες εφημερίδες, όπως στην εφημερίδα "Εμπρός" (20/7/1968) και την εφημερίδα "Το Βήμα" (21/7/1968, φωτ. κάτω)
Η NSU ήταν κυρίως γνωστή για τα μικρά της μοντέλα, όμως λίγους μήνες πριν είχε εντυπωσιάσει ειδικούς και κοινό με την παρουσίαση του μεγάλου "Ro80". Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε κερδίσει τον τίτλο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς" για το 1968 ενώ στην χώρα μας είχε παρουσιαστεί επίσημα τον Μάρτιο της ίδιας χρονιάς σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Χίλτον Αθηνών.
Το "1700", όπως αναφέρεται στα δημοσιεύματα, ερχόταν να καλύψει το κενό που υπήρχε στην γκάμα της NSU.
Γενική αντιπροσωπεία της εταιρείας στην Ελλάδα ήταν η "Αλεξ. Μανιατόπουλος - Γ. Βαγιωνής" Α.Ε, που είχε αναλάβει το 1963. Ήδη τον πρώτο χρόνο της δραστηριότητάς της, τα μικρά γερμανικά αυτοκίνητα παρουσίασαν ανοδική πορεία. Κατά την πρώτη πενταετία της δραστηριότητάς της, έως το 1968, είχαν διατεθεί στην Ελλάδα περί τα 1.500 καινούργια NSU.
Τα υπό δοκιμή αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν στους δρόμους της πρωτεύουσας στην τελική τους μορφή, χωρίς κανένα "καμουφλάζ", όπως πιστοποιούν οι φωτογραφίες. Το νέο μοντέλο είχε σχεδιαστεί και εξελιχθεί ολοκληρωτικά από την NSU. Όμως μετά την εξαγορά της από την Volkswagen το 1969, τελικά κυκλοφόρησε με τα σήματα της δεύτερης ως VW "K70".
Το γεγονός αυτό φαίνεται ότι δεν άφησε αδιάφορο τον Αθηναϊκό Τύπο. Το παραπάνω φωτορεπορτάζ δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Βραδυνή", στις 24 Ιουλίου 1968. Υπήρξαν ανάλογα δημοσιεύματα και σε άλλες εφημερίδες, όπως στην εφημερίδα "Εμπρός" (20/7/1968) και την εφημερίδα "Το Βήμα" (21/7/1968, φωτ. κάτω)
Η NSU ήταν κυρίως γνωστή για τα μικρά της μοντέλα, όμως λίγους μήνες πριν είχε εντυπωσιάσει ειδικούς και κοινό με την παρουσίαση του μεγάλου "Ro80". Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε κερδίσει τον τίτλο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς" για το 1968 ενώ στην χώρα μας είχε παρουσιαστεί επίσημα τον Μάρτιο της ίδιας χρονιάς σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Χίλτον Αθηνών.
Το "1700", όπως αναφέρεται στα δημοσιεύματα, ερχόταν να καλύψει το κενό που υπήρχε στην γκάμα της NSU.
Γενική αντιπροσωπεία της εταιρείας στην Ελλάδα ήταν η "Αλεξ. Μανιατόπουλος - Γ. Βαγιωνής" Α.Ε, που είχε αναλάβει το 1963. Ήδη τον πρώτο χρόνο της δραστηριότητάς της, τα μικρά γερμανικά αυτοκίνητα παρουσίασαν ανοδική πορεία. Κατά την πρώτη πενταετία της δραστηριότητάς της, έως το 1968, είχαν διατεθεί στην Ελλάδα περί τα 1.500 καινούργια NSU.
Τα υπό δοκιμή αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν στους δρόμους της πρωτεύουσας στην τελική τους μορφή, χωρίς κανένα "καμουφλάζ", όπως πιστοποιούν οι φωτογραφίες. Το νέο μοντέλο είχε σχεδιαστεί και εξελιχθεί ολοκληρωτικά από την NSU. Όμως μετά την εξαγορά της από την Volkswagen το 1969, τελικά κυκλοφόρησε με τα σήματα της δεύτερης ως VW "K70".
Volkswagen K70
B.A
Έρευνα & αρχείο Hellenic Motor History © 2020
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου