Η Ford συνέχισε την έντονη διαφημιστική προώθηση των αυτοκινήτων της στην Ελλάδα, κατά το πρώτο τετράμηνο του 1930. Η Νο 1 φίρμα στην εγχώρια αγορά εκείνη την εποχή, σε ορισμένες καταχωρήσεις χρησιμοποιούσε εκτενές κείμενο, όπως στην εικονιζόμενη από τον Φεβρουάριο του 1930 (επάνω). Φυσικά υπήρχε και η απαραίτητη εικονογράφιση των προϊόντων της. Οι καταχωρήσεις αυτές ήταν κατά κανόνα ασαφείς ως προς το δίκτυο αντιπροσώπων. Οι περισσότερες διαφημίσεις της εταιρείας κατά την εξεταζόμενη περίοδο, συνοδεύονταν από το πολύ γενικό "Φορδ Μότορ Κόμπανυ Έξπορτς Ινκ." (Ford Motor Company Exports Inc.), χωρίς καμία αναφορά στην κεντρική αντιπροσωπεία της Ford στην Ελλάδα. Στην πραγματικότητα, η Ford διέθετε ένα πλήρες δίκτυο πώλησης των επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων της, καθώς και των τρακτέρ Fordson αλλά και των επιβατικών αυτοκινήτων πολυτελείας της θυγατρικής Lincoln.
To 1930 την αντιπροσωπεία της Ford στην Αθήνα είχε η "ΑΘΗΝΑ Ανων. Εταιρ. Αυτοκινήτων", με έδρα στην οδό Σταδίου 28Α. Στον Πειραιά η Ford είχε αναθέσει την αντιπροσωπεία στον Ιωάννη Κοντέλλη, από το 1921, παράλληλα με την δραστηριότητά του στην Μυτιλήνη. Στην Θεσσαλονίκη αντιπρόσωπος της Ford ήταν ο Μπόβεν Ρηζ, με υποκαταστήματα στις Σέρρες, την Κοζάνη, την Φλώρινα, τον Βόλο, την Λάρισα, τα Τρίκαλα και την Καρδίτσα ("Θ. Μπόβεν Ρηζ [Ελλάς]" Α.Ε).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου