Η Hyundai Hellas Α.Ε παρουσίασε την δεύτερη γενιά του μεσαίου οικογενειακού της μοντέλου μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου 1995. Το Lantra J2 ήρθε να ενισχύσει την θέση της φίρμας στην χώρα μας, η οποία μερικούς μήνες πριν είχε παρουσιάσει το νέο Accent στην μικρομεσαία κατηγορία. Το 1994 το ποσοστό της Hyundai στην εγχώρια αγορά ανήλθε στο 4.6%. Η επίδοση αυτή ήταν αρκετά καλή με δεδομένο ότι η αγορά αυτοκινήτου κινήθηκε πτωτικά εκείνη την χρονιά. Η ελληνική αντιπροσωπεία ήλπιζε ότι με δύο νέα μοντέλα στις σημαντικές κατηγορίες των μικρομεσαίων και μεσαίων οικογενειακών, το ποσοστό της για το 1995 θα ξεπερνούσε το 5%.
Η καριέρα της σειράς Lantra στην χώρα μας είχε ξεκινήσει 4 χρόνια πριν, με την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του μοντέλου στις αρχές Ιουλίου 1991. Η παρουσία της Hyundai στην δύσκολη κατηγορία των 1.600 cc ήταν ικανοποιητική τα επόμενα χρόνια, όμως ποτέ δεν κατάφερε να επικρατήσει έναντι του καθιερωμένου ανταγωνισμού. Ο όμιλος Δάβαρη πίστευε ότι αυτό θα άλλαζε δραστικά με τη νέα γενιά, σε μια εποχή μάλιστα που το μικρότερο Accent πρωταγωνιστούσε στην ελληνική αγορά, σημειώνοντας εξαρχής μεγάλη επιτυχία. Τελικά, κάτι τέτοιο αποδείχθηκε αρκετά αισιόδοξο ως πρόβλεψη.
Η προώθηση του Lantra J2 ξεκίνησε με τον τίτλο "Μοντέλο Ζωής!" και ήταν διαθέσιμο σε εκδόσεις με κινητήρα 1.600 cc και 1.800 cc, σε διάφορα επίπεδα εξοπλισμού. Οι αρχικές τιμές κυμαίνονταν από τα 4.758.000 δρχ (1.6 GL) μέχρι τα 5.968.000 δρχ (1.8 GLS ABS, 2 αερόσακοι). Η Hyundai Hellas έδινε εγγύηση τρία χρόνια ή 100.000 χλμ και υπήρχε η δυνατότητα απόκτησης με 20% προκαταβολή και 48 δόσεις. Το ποσοστό της εταιρείας παρέμεινε αμετάβλητο το 1995 (4.6%), όμως το νέο Lantra βοήθησε σε μικρή αύξηση των πωλήσεων της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου