Την μεγαλύτερη άνοδο έως τώρα γνώρισε η εγχώρια αγορά αυτοκινήτου τον Αύγουστο, με 8.658 ταξινομήσεις έναντι 6.198 τον ίδιο μήνα πέρσι (+39.7%). Η επίδοση αυτή ώθησε τις συνολικές ταξινομήσεις στο οκτάμηνο σε 74.330 μονάδες, πίσω μόνο κατά -1.1% σε σχέση με πέρσι, που είχαν ταξινομηθεί στο ίδιο διάστημα 75.146 καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα. H Toyota βρέθηκε και τον Αύγουστο στην κορυφή με 1.326 πωλήσεις (15.3%), ενώ η Peugeot συνέχισε την δυναμική της πορεία και ήρθε στην δεύτερη θέση με 950 πωλήσεις (11.0%). Στην τρίτη θέση τερμάτησε η Volkswagen, με 740 πωλήσεις (8.5%) και την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε η Opel με 697 πωλήσεις (8.1%) και η Citroen με 620 πωλήσεις (7.2%). Σχετικά χαμηλή επίδοση είχε η Hyundai, που ήρθε στην έκτη θέση με 562 πωλήσεις (6.5%), όμως διατήρησε την δεύτερη θέση στην γενική κατάταξη του έτους.
Αναλυτικότερα, στο πρώτο οκτάμηνο του 2022 η Toyota οδηγεί την κούρσα με 11.150 μονάδες και μερίδιο αγοράς 15.0%. Η Hyundai διατηρεί την δεύτερη θέση, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, με 6.603 μονάδες και το 8.9%. Στην τρίτη θέση παρέμεινε η Peugeot με 6.007 μονάδες. Η γαλλική εταιρεία αύξησε το ποσοστό της σε 8.1%, από 7.7% που ήταν τον Ιούλιο, ενώ μείωσε την διαφορά που την χωρίζει από την Hyundai. Παράλληλα κατάφερε να ξεφύγει αρκετά μπροστά από την Volkswagen, η οποία επίσης διατήρησε την θέση της και παρέμεινε τέταρτη στην γενική κατάταξη. Να σημειωθεί ότι τον Ιούλιο η Peugeot προηγήθηκε με μόλις... ένα αυτοκίνητο διαφορά. Οι συνολικές πωλήσεις της Volkswagen στον οκτάμηνο ανήλθαν σε 5.796 μονάδες (7.8%). Αμετακίνητη και η Opel, συνέχισε να κατέχει την πέμπτη θέση στην εγχώρια αγορά, με 4.714 μονάδες (6.3%). Καμία μεταβολή στην πρώτη πεντάδα λοιπόν, όμως στην συνέχεια υπήρξαν ανακατατάξεις. Η Citroen ανέβηκε τρεις θέσεις και βρέθηκε έκτη από ένατη που ήταν τον Ιούλιο. Σε αυτό βοήθησε η καλή επίδοση που πέτυχε τον Αύγουστο σε συνδυασμό με την υποχώρηση που σημείωσαν οι Kia, Fiat και Mercedes. Η διαφορά που χωρίζει αυτές τις τρεις εταιρείες είναι μικρή, οπότε είναι πολύ πιθανό να υπάρξει εκ νέου ανακάτεμα της τράπουλας τους επόμενους μήνες. Άλλωστε και η διαφορά που πέτυχε τον Αύγουστο η Citroen από την Kia δεν της εξασφαλίζει την παραμονή της στην έκτη θέση, ειδικά αν η Kia επανέλθει δυναμικά το φθινόπωρο. Επιπλέον, η πολύ χαμηλή επίδοση της Fiat τον Αύγουστο είχε ως αποτέλεσμα να πέσει στην ένατη θέση, από την έβδομη που ήταν τον Ιούλιο, πίσω και από την Mercedes.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου