Στις αρχές Φεβρουαρίου 1954, ο Σαρακάκης που είχε εκείνη τη περίοδο την αντιπροσωπεία της Renault στη χώρα μας, δημοσίευσε μια διαφήμιση στο τύπο με σκοπό τη προώθηση του ταπεινού και οικονομικού "4CV". Όμως στη καταχώρηση εικονιζόταν το μεγάλο και ακριβό μοντέλο "Fregate".
Λίγες μέρες αργότερα ο Σαρακάκης δημοσίευσε μια νέα διαφήμιση με σκοπό να διορθώσει το λάθος.
Η νέα καταχώρηση ανέφερε πως η αντιπροσωπεία δέχθηκε 100.000 (!) τηλεφωνήματα από αναγνώστες που υπέδειξαν το λάθος της πρώτης διαφήμισης, ενώ πλέον εικονιζόταν το σωστό μοντέλο. Δεν ξέρουμε βέβαια αν επρόκειτο όντως για λάθος ή απλά ήταν ένα διαφημιστικό "κόλπο" της διαφημιστικής εταιρείας "ΑΔΕΛ" και του Σαρακάκη.
Β.Α
Αρχείο: Hellenic Motor History
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου