Διαφημιστική καταχώρηση του Σαρακάκη για το "μικρό" Volvo 340 GL, τον Ιανουάριο του 1985.
Η σουηδική εταιρεία διατηρούσε χαμηλές πωλήσεις στην Ελλάδα εκείνη την εποχή, εφόσον τα μοντέλα της ανήκαν σε κατηγορίες όχι ιδιαίτερα δημοφιλείς στην εγχώρια αγορά.
Το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν η συνέχεια του Volvo 343, που είχε παρουσιαστεί το 1976 (εξελιγμένο από την ολλανδική DAF). Αρχικά ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά με 3θυρο αμάξωμα, όμως σταδιακά απέκτησε 5θυρες και 4θυρες εκδόσεις. Φυσικά υπήρξαν και οι απαραίτητες ανανεώσεις, όμως η βασική σχεδιαστική φιλοσοφία παρέμεινε η ίδια.
Το 1985, στην χώρα μας ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά η 4θυρη έκδοση με τον κινητήρα των 1.397 κυβ. εκατοστών. Στις αγορές του εξωτερικού υπήρχαν παράλληλα οι hatchback εκδόσεις, καθώς και εκδόσεις με μεγαλύτερους κινητήρες.
Την ίδια χρονιά, οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην κατηγορία των 10 φορ. ίππων ανήλθαν σε μόλις 1.749 μονάδες ή το 2% επί του συνόλου της αγοράς.
Ένας λόγος για την χαμηλή επίδοση ήταν πως, οι επιλογές στην συγκεκριμένη κατηγορία ήταν περιορισμένες και προέρχονταν κυρίως από την Citroen και την Renault (από την οποία προερχόταν ο κινητήρας του Volvo 340). Άλλος λόγος ήταν το σχετικά υψηλό κόστος αγοράς και κτήσης, που καθιστούσε αυτά τα μοντέλα σαν εναλλακτικές premium προτάσεις.
To 340 1.4 GL πέτυχε στην χώρα μας 257 πωλήσεις, από τις συνολικά 410 της Volvo για το 1985.
Το μοντέλο συνέχισε να έχει μια υποτονική παρουσία στην ελληνική αγορά έως τα τέλη της δεκαετίας του '80.
B.A
Αρχείο © Hellenic Motor History (2020)
Στοιχεία πωλήσεων: ΣΕΑΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου